Google Sıralamalarına Örnek

SEO çalışmalarında etkin bir ayrıntı sunan Google sIralamasına örnek verecek olursak, bir önceki makalemizde anlattığımız tablolar ve sıralama yüzdeleri ciddi bir önem sunmaktadır. BU sıralama ile pek çok çalışmayı da bir yere toplayabilir, kendinizi de bu aşama ile düzenli bir şeklide büyütebilirsiniz. Hizmetlerin daha net, daha yenilikçi ve daha estetik bir şekilde irdelenmesi adına, ilk üç sonuca tıklamaya eğilimli olan arama motoru kullanıcıları, sizin arama motorunda yükselmenizi gerektirecek yegane sebepten biridir. Yani sizin buradaki amacınız, sitenizi bu ilk 3 sıraya sokmak ve sürekli yapacağınız çalışmalar ile bu üç sıra arasında kalmak olacaktır. Çünkü bunu sağladığınız zaman, sitenizin trafiği de kesilmeyecek ve sürekli olarak bir organik trafik sağlanacaktır Google tarafından. Eğer ilk üç site içinde yer almıyor iseniz sitenizi kimse ziyaret etmez mi? Yahut bu yaptığımız istatistikler her zaman doğru sonucu mu gösterir?

google-siralamasi

Bu istatistikler genel istatistikler olarak karşımıza çıkmaktadır. Siteniz Google sıralaması 4. Ve 5. Sırada iken ve 1. Yahut 2. Sırada iken ki başarısını ciddi olarak değişmektedir tabii ki. Ama bu, aranan anahtar kelime ile ilgili sonuçlarda çıkan sitenizdeki içerik, kullanıcıyı ne kadar cezp ediyor, o önemlidir burada. Yani bu duruma şu şekilde örnek verebiliriz;

 

‘XYZ Zayfılama’ adında bir ürün var. Bu ürünü aynı şekilde ‘xyz zayıflama’ yazarak aradığınızı düşünelim ve ilk üç sıra içinde sitenizin yer aldığını var sayalım. İlk üç sayfadaki başlığın da aynı olduğunu yahut birbirine çok yakın bir benzerlikte olduğunu düşünelim. Sizin için etkin bir sonuç yaratan bu çalışmalar için, daha fazla zaman kaybetmemeniz, büyük önem taşımaktadır. Sıralama şu yönde olabilir;

  • XYZ zayıflama
  • Xyz zayıflama ürünü
  • Xyz ile zayıflayın!

Sizin sayfanızı başlığı ise ortalama olarak aşağıdaki gibi olsun,

  • Xyz zayıflama ürünü gerçek mi?

Bu tarz bir başlık, insanların ilgisini daha çok çekecektir. Böylece diğerlerinden farklı olarak belirlediğiniz durumlarda ilk sıralarda olmasanız dahi tıklanma oranlarınız ciddi bir yükseklikte olacaktır. Bu sizi, zamanla bir üst sıraya taşıyacak ve daha net çözümlere ulaşabileceksinizdir.

Yorum yapın